Wednesday, January 26, 2011

AKUSTIK JIWA

AKUSTIK JIWA 


Aku cerita,
cerita oh tentang jiwa,
jiwa yang sering,
sering bertanda tanya......

Aku berjalan,
jalan di tepi kota,
Aku mencari,
identiti oh jiwa......

Jiwa yang sering mahu bebas segala.....
Inginkan jawapan serta kebenaran cinta......

Akustik  di jiwa aku,
Bernyanyi penuh,
penuh dengan emosi......

Ada pelbagai cerita, propaganda dunia.....
Sering merosak akan jiwa manusia.....

ooooh...oooohhhh

Akustik di jiwa ku,
Mencari erti,
Kenyataan , perubahan masa........

Nafsu serakah dunia,
Duit harta berjuta,
Hargai diri terjual,
Cinta nafsu di mata......

aaahhhhh.....aaahhhhhh....

Realiti dunia,
Sengsara jiwa,
Anak kecil terbuang,
Duit berjuta,
Masuk di bawah meja,
Maruah manusia bagai satu sen saja.....


ooooooohhhhh..... ooohhhh......

Inikah oh dunia,
Dengarlah cerita,
Akustik oh di jiwa.........

Sedar manusia,
Bersihkanlah jiwa mu,
Jangan oh nanti,
Sesal penuh sengsara.....

Aku di sini menyata rasa jiwa,
Yang kian sakit melihat permainan mu.......

aaahhhh....aaahhhhh.....

Akusitik di jiwa ku,
Hanya mahu cerita,
Cerita dunia akhir zaman manusia.........

aaahhhh.....aaaahhhhh......

Akustik di jiwa ku........



Lirik lagu: AKUSTIK JIWA
Penulis: PUTERA KATAK
Muzik: PUTERA KATAK

No comments:

Post a Comment